2019. augusztus 12., hétfő

Milyen jó... Halleluja!

Ezen a nyáron ez a két dal talált be nálam legjobban... Köszönet értük. :respect:


Kelemen Kabátban - Milyen jó



"Néha azon gondolkodom
Milyen jó hogy van otthonom
Milyen jó hogy van kit szeretni
Milyen jó mellette kelni
 
Milyen jó, hogy van néhány barát
Ki értem oda fél karját
Milyen jó van kit ölelni
Milyen jó együtt nevetni"
 
 
Kulka János - Halleluja
 


"Tudod, jártam már régen itt,
Ismerem szobádnak sarkait,
Magányon át vitt Hozzád a véletlen útja.
A díszkapun láttam a címeredet,
De a szerelem nem dicső fáklyásmenet,
Csak egy fázós, kicsit fáradt: Halleluja.
Halleluja, Halleluja, Halleluja, Halleluja.

És volt idő, hogy elmondtad még,
Hogy ott, belül milyen a helyzet épp,
De ezt már sose hallom tőled újra.
Pedig úgy költöztem én beléd,
Hogy galambot hoztam, hogy : Nézd, de szép.
És együtt lélegeztük: Halleluja.
Halleluja, Halleluja, Halleluja, Halleluja.
 
...
 
Én próbáltam, hát ennyi telt,
Kezemre érintés nem felelt,
Igazat mondok, bármily szép, vagy csúnya
S bár meglehet, hogy tévedek,
A dal ura elé úgy léphetek,
Hogy nyelvemen nincsen más, mint: Halleluja.
Halleluja, Halleluja, Halleluja, Halleluja."
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése