2019. április 17., szerda

Otthonunk - Pusztaberki

Nem gondoltam volna, hogy ilyen hosszan off-line leszek - de a költözés és az internet beszerzése több időt (és erőt... meg energiát...) vett igénybe, mint azt sejtettem/terveztem...

Mindenesetre, most újra itt vagyok, és első posztommal mindenképpen otthonunk, Pusztaberki előtt szeretnék hódolni. :leborul:

Mert valami csodaszép...

Reggelente a teraszról nézem (fotózom) a napfelkeltéket, és érzem, hogy soha nem fogok tudni betelni vele.

Gyönyörködjetek egy kicsit ti is benne. :sör: ...illetve :pálinka: :-)

Apropos: pálinka. Életem majd' fél évszázada alatt egyszer (mondom: EGYSZER! :eeekkk: ) ittam olyan pálinkát, ami ízlett - pedig itattak (próbáltak itatni) velem olyan löttyöket, amiket leginkább akkusavként kellett volna hasznosítani... -, de mivel ez megismételhetetlen élménynek tűnt több, mint harminc évig, valahogy elkönyveltem, hogy én és a pálinka sosem leszünk (ivó)cimborák.

...erre most - legnagyobb döbbenetemre - itt Pusztaberkiben megkínáltak egy olyannal, ami újfent nagyon ízlett: és miután ezt kifejezésre is juttattam (elképedve...) rögtön kaptam belőle egy üveggel.

Amit most áhítattal szemlélek minden nap a polcomon - dehogyis iszok belőle! Legfeljebb sátoros ünnepek alkalmával... ;-)

Pusztaberki - azt jelenti: szép az élet. :respect:





És a végére egy kis ismeretterjesztés - annak, aki esetleg (többre) kíváncsi. :sör:

Pusztaberki - Egy csöndes falu a Cserhát lankái közt


3 megjegyzés:

  1. Ej, én sem lakom csúnya helyen, de ez valóban szép :)

    VálaszTörlés
  2. Sok örömet és boldogságot kívánok az új otthonotokhoz!
    Bízom benne, hogy ez a szép környezet az íráshoz is inspirációt ad majd.

    Elegos

    VálaszTörlés
  3. Köszi, Srácok! :sör:

    Remélem, lesz alkalmatok 1x-1x felkeresni itt... ;-) Mert vendégházunk is van ám! :-)

    VálaszTörlés