2017. április 23., vasárnap

Защитники – Guardians & Cryptic & All the Wilderness



Mert csak nézek azért filmeket is… :-)

Szokásomtól eltérően most a legrosszabbtól haladunk a jobbak felé – mert kissé fel vagyok dúlva. :-OOO


Защитники – Guardians


Nagyon vártam ezt a filmet, a trailereket küldözgettem mindenkinek (:meaculpa:) és azt gondoltam, hogy ez valami maha jó lesz… :srysrysry:

Nos… döbbenetesen rossz „izé” lett (mert filmnek igazán nem nevezném… :-PPP ), valami igazán überszahar, orbitálisan ócska, klisékből összetákolt, innen-onnan összelopkodott, az eredetiség halvány szikrája sem csillan meg benne. :-PPP

Iron Man 2., Guardians of the Galaxy, The Avengers, Captain America: The Winter Soldier, The Last Airbender  – csak hogy a legkiordítóbbakat említsem, ahonnan (ügyetlenül, lelketlenül és szemérmetlenül :-OOO) lenyúlt jeleneteket, karaktereket, szituációkat.

Egyszerűen fel nem foghatom, hogy mit gondoltak erről az egészről a készítők, hogy ezt minek (kinek…?!) fogják eladni, és hogyan…???

Sokan mondták/írták róla, hogy brutálisan gyenge benne a CGI – nos, szerintem is az: de ez a legkevesebb, amit a szemére kell hányni.

A lopást, a tákolást, a gányolást ezerszer inkább. :suxxxx:

Kerüljétek nagy ívben. :-PPP

(Ki tudja, lehet, hogy ezek után engem is megkeres majd Magomed, a csecsen (a 2004-es beszláni mészárlást sosem fogom elfelejteni – 334 halott, köztük 186 gyerek… – és arról, hogy _csecsen_ mindig ez fog az eszembe jutni). :-PPP)

Hja, olvastam, hogy Kína közreműködésével (kínai színészek bevonásával, kínai termékfelmutatással és kevésbé bújtatott direkt kínai marketinggel készül majd a második rész, bonyek!!! :ááááhhhh:

Szóval: fussatok, bolondok…!!! :-OOO


Most pedig két 2014-es _filmről_. Végre. :-P :sör:

Cryptic


Nagyon kellemes, jópofa, egyhelyszínes kamaradráma, amikor nyolc ember gyűlik össze egy kriptában, hogy őrizzen egy koporsót, amiben… ki tudja, ki-mi lakozik…

Az első félórában volt benne vagy három olyan orbitális poén, hogy percekig nem tudtam abbahagyni a röhögést. :-DDDDDD

…de legnagyobb sajnálatomra ez a fergeteges humor aztán elkopott-eltűnt belőle, és bár így is jó kis keverés-kavarás lett, ám mégis… most jóval visszafogottabb a végső értékelésem.


Remek ötlet, nagyon jó kis független film: de lehetett volna még bátrabb, mert nincs mit vesztenie.

Ám visszafogta a lovakat, ami… hm… nem vált előnyére.

Ettől függetlenül egyáltalán nem bántam meg, hogy megnéztem – és az első félóra elcseszett nagy poénjait még sokáig fel fogom magamban idézni: és olyankor vigyorgok majd, mint a tejbetök.
:-)))))))


All the Wilderness


Utálom a „meg nem értett, magának való, önmagát felsőbbrendű entellektüelnek tartó, mindenkit – főleg saját anyját, apját – lenéző amerikai tiniket”, meg a róluk szóló filmeket. :suxxx: :thumbsdown:

Ám valamiért Kodi Smit-McPhee-t meg csípem, és amikor ő alakít egy efféle tinit, azt különösebb gond nélkül végignéztem. (Mondjuk, Katicám meg pont nem bírta… ez van. :-) )

Különösen azért tudtam elfogadni/bírni a Kodi által megformált karaktert, mert látható-érezhető-érzékelhető volt a sérültsége: csak azt nem értettük eleinte igazán, hogy ez miből fakad…

…de a végére kiderült.

Szóval, számomra kedves-kellemes-szerethető film lett az All the Wilderness, és különösen nagy örömmel – és elképedéssel… – figyeltem benne a 73 éves Danny DeVito-t, és fiatalkorom VHS korszakának egyik „jócsaját”, az immár 56 éves Virgina Madsent… :eeekkk:


De el kell ismerni, hogy a fiatalok, Isabelle Fuhrman és Evan Ross is nagyon szépen hozták a karakterüket. :sör:


Nem átütő, de határozottan egy kellemes film volt.

Én kifejezetten bírtam. :thumbsup:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése