2016. január 4., hétfő

2015 legemlékezetesebb filmélményei…



…pontosabban: a legemlékezetesebb filmek, amiket én 2015-ben láttam. :-P ;-)

Mert látom ám, hogy milyen anyázások mennek egy-egy filmes blogon, ami a 2015-ös év legjobbjait sorolja fel, hogy „hát az a izé nem is 2015-ös, mert leadták egy thaiföldi különvetítésen, 2014-ben, 12. hó 31-én, és a vetítés éjfél előtt, pontosan 23:57:43-kor kezdődött, szóval: há-há! nem is 2015-ös filmekről írsz, nagyfejű, kapjá’ mán az agyadhoz! :-PPP”. :-PPP :-)))

Engem ilyen vád pedig nem érhet, mert azokat a filmeket nézem meg egy adott évben, amikre kíváncsi vagyok, és a véletlen (a Sors, vagy a Jó Isten) éppen elém vet: előfordulhat, hogy az 2015-ös, de az valószínűbb, hogy inkább nem… ;-)

Szóval, nem a világ 2015-ös filmterméséről írok – hanem az engem éppen a 2015-ös évben megtalált, remek filmbenyomásokról. :sör:

Ha ez érdekel, akkor olvass tovább, barátom. :sör:

(Azért poénból beírom, hogy melyik film mikorra datálható – érdekességként. ;-) )

A lista összeállításánál érdekes egy pofáraesős élmény volt, hogy mikor elkezdtem összeszedegetni a filmeket, arra gondoltam: „hááát… nem sok minden volt idén, apafej…”, aztán a végére meg hüledeztem, hogy „bakker… ezeket mind fel akarom sorolni…?!”.

De aztán átgondoltam, és keményen rábólintottam: igen, ezeket _mind, egytől-egyig_ fel kell emlegetnem, mert érdemesek a szóra és a figyelemre. Rám nagy hatással voltak: számomra mindegyik feledhetetlen alkotás. :respect:



 


Mandariinid  (2013)
 


 

St. Vincent (2014)




 

Last Knights (2015)
 

 

 
 

 
 
 

Pride (2014)
 
 
Hunter Prey (2010)
 
 
 
 

 


 
 
 
 
 
 
Inside Out (2015)
 
 
 
 
 

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése