2015. október 6., kedd

Mission: Impossible – Rogue Nation – Titkos nemzet & Jurassic World & San Andreas – Törésvonal



Mert ám nézek mainstreamet is…!

…de minek… :-PPP

Tényleg csak távirati stílben. :-P


Mission: Impossible – Rogue Nation – Titkos nemzet


Egy tébolyult hajsza, egy adrenalin bomba…!

…én meg egyfolytában az órámat néztem közben…

„Még egy óra telt el csak… Jesszusom…”; „Még mindig 45 perc…?!”; „Nem igaz, hogy még mindig van belőle hátra fél óra…!”
:-PPP

Én ennyi halmozottan hátrányos idegeskedést meg kavarást az életbe’ nem láttam!

Ethan Hunt úgyis győzni fog! Hiába a sok genyázás! Minek akkor ez a szájbahúzott időpocsékolás…?!

Annyira azért nem „adrenalin bomba”, ha egyfolytában a nyakamat tekergetem, és az órámat nézegetem közben… :-PPP

Mindegy, tölthettem volna azt időt trágyalapátolással is, szóval… annál jobb volt. :-P


Jurassic World


Csíptem benne a Jurassic Park-os utalásokat, kikacsintásokat, tribute-ot… :thumbsup:

…bírtam benne Chris Pratt és a raptorok kapcsolatát… :sör:

…és a végső nagy dinofight (Indominus vs. Rex and Raptors) piszokul ott volt a szeren, el kell ismernem. : respect:

Valamint örültem annak, hogy ismét felfedezhettem a magánhadsereg-zsoldosbiztonsági szolgálat ;-) :-) soraiban kedvenc, speckó bajszos-szakállas (v)erőemberemet-bérgyilkosomat-zsoldosomat, Tait Fletchert, akiről már egy korábbi posztomban megemlékeztem. :-) :sör:
:-DDD


 De Bryce Dallas Howard, Irrfan Khan, Vincent D’Onofrio,Ty Simkins, Nick Robinson olyan szinten idegesítettek, hogy a fal adta a másikat… :-((((

Valamint az fájt nagyon, hogy bár a Jurassic-filmek mindig is ijesztőek-ijesztegetősek voltak, ez többször is szemrebbenés nélkül megy át horrorba. :-///

A pretodaktiluszok támadása során egész egyszerűen felfordult a gyomrom, és felháborodtam, olyan szörnyűségeket mutogattak. :eeekkk:

Dávidnak biztos nem engedem meg még pár évig, hogy megnézze. :-(((((

Szóval, ez is inkább csalódás lett, mint siker – legalábbis nálam. :-P


San Andreas – Törésvonal
 

Képzeljétek, van egy ilyen film is! The Rock játszik benne.

…és azt hiszem, ennél több szót nem is érdemel ez az egész.
:-PPP

1 megjegyzés:

  1. Kurva érdekes, hogy ezt mondod a Rogue Nation ről... Ugyanis akikkel láttam, mind ezt mondták, és én is így éreztem. "Tök jó film, sokkal jobban összerakott forgatókönyv, mint ami az iylen filmeknél lenni szokott, de... az órámat néztem a közepén." Fura.

    VálaszTörlés