2015. április 14., kedd

Band of Brothers – Az elit alakulat s01 & Interstellar – Csillagok között



Hát igen… valami ilyesmire gondoltam, hogy idén el lesz hanyagolva a blogom…

…na, mindegy. Ez van, és most legalább itt vagyok.

És megint ékes bizonyítékát adom annak, hogy alapvetően vödörben élek… :-P ;-)


Band of Brothers – Az elit alakulat s01


Esküszöm, meg nem mondom, hogy miért maradt ki eddig az életemből… :eeekkk:

Pedig emlékszem, hogy anno, az áldott emlékű Fantasya.hu-n ment róla a csevely, és a hype… de én valahogy nem kerítettem akkor sort rá.

Csak most. :meaculpa:

…és micsoda döbbenetesen jó sorozat ez, Istenem! :leborul:

Nem tudom, hogy verjem a fejemet a falba, hogy eddig miért nem láttam – vagy áldjam a Jó Istent, hogy végre igen!

Kihagyhatatlan. Feledhetetlen. Elképesztő. Döbbenetes.

Valami iszonyúan jó sorozat. :megarespect:

Talán ott lehet(ett) a bibi bennem, hogy nekem (anno) nem nagyon jött be a Ryan közlegény megmentése – és a Band of Brothers kapcsán mindenütt megemlítették, hogy a „Ryan közlegény alkotóitól, a nagy előd lába nyomán haladva készült el”.

Szvsz, nem említhető egy napon a film és a sorozat – és ez nem csak a műfaji korlátok miatt, hanem az óriási minőségi különbség miatt: annyival jobb minden tekintetben a Band of Brothers. :respect:

Ti már biztosan mindannyian láttátok, szóval, kár is feleslegesen pazarolnom a szót. :sör:

Életem legjobb sorozatát láthattam – ez kétségtelen. Olyan minőséget tett az asztalra, hogy azt csak etalonként lehet emlegetni. :leborul:

…azt hiszem, hamarosan meg fogom nézni még egyszer az egészet… és nem hittem volna, hogy _valaha is_ kiejtek ilyet a számon/leütök ilyet a billentyűzetemen.

Köszönet ezért a sorozatért mindenkinek. :megarespect:




Interstellar – Csillagok között


Hát igen, amikor a túlzott hype és „istenítés” miatt eleve ellenszenvvel/előítélettel/lekicsinyléssel várok egy filmet… és oly annyira nem is töröm magam azon, hogy megnézzem/bepótoljam. :-P

Matthew McConaughey olyan hype-ot kapott a True Detective-vel is, hogy _eleve_ ellenszenves volt a film, amiben ő szerepel, és (ezért) extra ömlengést kap. :-PPP

Szóval, ilyetén „várakozással” néztem az Interstellar elé…

…és ilyen az, amikor az előítéleteim dacára kénytelen vagyok behódolni. :respect:

„Sajnos” :-P ;-) be kell ismernem, hogy ez egy ritka remek film, ami nagyszerű nyomot hagyott a sci-fi palettán anélkül, hogy alienes/lövöldözős/lézerkardos lett volna.

Merész húzás volt manapság egy ilyet bevállalni, de bejött. :sör:

Dicsérhetném most sorokon keresztül az Interstellart – de nem teszem. :-P Egyrészt olvashattatok/olvashattok elég dicsérő kritikát – másrészt meg… nincs is időm rá. :-P ;-)

Ezért csak a „kötözködős” részt írom ki magamból. :-)

Amikor Matthew McC. (azért legyen ennyi elég, nem?! úgyis tudjátok kiről van szó, és másrészt nem akarom azzal tölteni az időt, hogy állandóan leírom a hosszú, és bonyolult nevét, mert szeretnék gyorsan… óóóóó… eeehhh… baszki… :gyagya: :bilux: :-S :-))))) )…

Szóval. Amikor Matthew McConaughey :-P bekerül a „kockába”, és ott kiderül, hogy ő volt a „szellem”… azért az nálam egy kicsit csapkodta a biztosítékot. :-///

Arra gondoltam, hogy ha netalán az is kiderül, hogy a porviharokat is ő csinálta egy überturbó vadászrepülő légcsavarjával, hogy aztán a por leple alatt… mittomén, akkor lehet, hogy a kardomba dőlök. :-P

Persze, szerencsére erre nem került sor ;-) de ez a „kockás” jelenetsor nekem akkor is gáz volt, még akkor is (pontosabban: főleg akkor…), hogyha ennek kellett volna lenni a film legnagyobb WTF-pillanatának.

De ettől függetlenül kifejezetten élveztem a brutálisan hosszú játékidőt. :sör:

Nekem még jöhetnek hasonló agyalós, elgondolkodtató sci-fik. :respect:

1 megjegyzés:

  1. Az Interstellar nekem is bejött, ráadásul moziban nemcsak a gondolkodtató része, de a látvány is nagyon ütött. Igaz, sosem jártam még így Nolan-filmmel, hogy ennyire messziről előre lehessen látni minden egyes csavart, mert egyszerűen logikailag nincs más lehetőség sehol. Talán csak a kicsit sejtelmesebb lezárás volt kevésbé kiszámítható, de a "függőben" hagyott befejezés jobban bejött az Inception/Eredet-ben, ahol az utolsó képsor nagyon jó kifejezte a film végső üzenetét.
    De az Interstellar minden hibájával együtt is egy jó sci-fi, kellő érzelmi töltettel.

    VálaszTörlés