2014. szeptember 15., hétfő

Majka és Curtis & Ignite - Téglás Zoli

Mindig is szerettem volna néha-néha posztolgatni arról, amikor találok egy-egy emlékezetes, igazán figyelemre méltó zeneszámot - de állandóan lebeszéltem magam erről: "filmes blog lenne alapvetően, minek keverni a szezont a fazonnal".

De most túl mélyre nyúlt bennem két dal, és nem tudom kihagyni, hogy ne legyenek jelen az én blogomban. Is. :respect:

Hallgassátok. Lássátok.
:sör:




UPDATE:

Itt van egy riport Téglás Zoliva, az Ignite énekesével: éppen a család veresegyházi(!!!) :-) házában, éppen kertlocsolás közben. :-)

http://tv2.hu/musoraink/aktiv/webextrak/48874_a_vilaghiru_rocker_buszke_magyar_gyokereire.html


Itt pedig két beszélgetés vele, amiben nagyon sok érdekes dolgot elmond magáról, a származásáról, a családjáról:

http://alfahir.hu/amerikai_fej_magyar_sziv

http://www.shockmagazin.hu/interju/teglas-zoli-nagyon-kritikus-vagyok-magammal-szemben

4 megjegyzés:

  1. Hallgattam. Az Ignite-os srácnak mintha akcentusa lenne, jól hallom? Amúgy jó kis punkos lendülete van a számnak. :)

    VálaszTörlés
  2. Justin! Aptudatáltam a bejegyzést! :-) :sör:

    Téglás Zoli falumbéli gyökerekkel rendelkezik, és jelenleg is van egy családi háza Veresegyházon. :-) :sör:

    (Már babakocsizás közben Mátéval kerestük - de még nem találtuk meg... ;-) Igaz, Máté folyton elalszik, ahelyett hogy figyelné, hogy melyik a Zoliék háza... :-))) )

    Tettem a blogbejegyzésbe pár plusz információval bíró linket róla. Érdemes klikkolni, azt hiszem :thumbsup: :sör:

    VálaszTörlés
  3. Köszi az infót!
    Máté meg, úgy látom, elkalandozó figyelmű gyerek, elég helytelen! Ha Téglás Zoli-gyanús körzetben jártok, tessék csipkedni, böködni, hogy kellően éber legyen, hiszen nyilván neked sem érdeked, hogy aludjon ;)

    VálaszTörlés
  4. :-)))

    Annál is inkább, hogy amikor _én_ akarok aludni, akkor meg _ő_ nem hagy! :-)

    VálaszTörlés