2019. június 4., kedd

Kóló és bableves...

Komolyan keresem a jó filmeket - de szerintem megöregedtem, vagy valami. :-/

Ugyanis egyre kevesebb az olyan alkotás, ami átüti az ingerküszöbömet - az meg még kevesebb, ami tetszésem magasra tett lécét is meg tudja ugrani... :-///

Mindenesetre, amíg dolgozom ezzel az üggyel, legalább szóljanak jó zenék, amik felvidítanak és bearanyozzák a napomat. Hátha a tiéteket is sikerül... :sör:


Zorán - Kóló


"Voltam én már jöttment, mindenféle szerzet
Az egyik jelző megsebzett, a másik örömet szerzett
Akármilyen nyelven értenek a szentek
Valahogy a végén majd csak eltemetnek"

 

Mögiszter - Bableves



 "Nem leszünk haverok, ha brokkolit esző',
marjon meg a gező, te zőccsíg evő.
Egyél inkább bablevest, abban van az erő,
a faluba menő, hogyha kipattintva lesző'.
Hogy fogod a téli fát elhasigatnyi?
A zőccsígektő' sehogyse', ugy csak jó' meg fogsz szakannyi.
Hogy fogod a traktort a sárbó' kitolnyi?
A zőccsígektő' sehogy, ugy csak sáros lesző', annyi.
A gyomrod má' jó korog, én meg tudom mi kő belé,
mosd meg a kezeidet oszt üjj az asztal elé.
Szedek neked bablevest, fújjad meg, oszt egyé',
holnap reggel szüretölünk, erős köll, hogy legyé'.

Má' két órája szüretelünk, távozik az erő,
marjon meg a gező, te zőccsíg evő.
Megmondtam én előre, hogy nyámnyila lesző',
hanyatt eső a napon, ha brokkolit esző'.
Hogy fogod a hordókot elgurigatnyi?
Három lépés után má' sérvet fogsz kapnyi.
Hogy fogod a burcsákot elszüpürtyőnyi?
Így két pohár után csak jól be fogsz majd fosnyi.
Hogy fogod az Erzsikét a bálba kiforgatnyi?
Ad majd két nagy sallert, hogy ha le fogod hánnyi.
Ettél volna bablevest, most sokat bírná innyi,
de hozhatom a taligát, mer' haza köll vinnyi."

:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése