2018. október 30., kedd

Skyscraper – Felhőkarcoló & Love, Simon – Kszi, Simon


Két merítés a mainstreamből – és igazából, nem bántam meg. :sör:

Mondjuk, az imdb-s értékelésüket épp fordítva látom, szerintem: a Skyscraper 7,7 és a Love, Simon 5,8… :-P

Mindjárt ki is fejtem, hogy miért.


Skyscraper – Felhőkarcoló


Azt adja, amit kínál, nincs mellébeszélés, nincs hamuka – ez egy akciófilm. De annak rohadt jó. :sör:

Nem is emlékszem, hogy mikor volt olyan utoljára, amikor ennyire hajtott film közben az adrenalin, hogy „gyerünk már! gyerünk már!!!” – és közben a kezemet tördeltem az izgalomtól.

Nem egy túl „agyas” valami – inkább eléggé faékszerű. De nincs ezzel semmi baj, mert műfajában teljesen toppon van. :sör:

Oké, kell hozzá a Szikla, akinek basszus, mindent elhiszek: hogy féllábbal, félkézzel, félszemmel (de tripla herékkel! :-))) ), megcsinál _mindent_, ami egy épkézláb(szem) embernek is csak akkor menne, ha születése óta erre trenírozzák.

Arnold volt ilyen, a 80-as, 90-es években, hogy _mindent_ elhittem neki, olyan erős volt, olyan ellenállhatatlan. :sör:

De a 2000-es évek Schwarzija egyértelműen a Szikla. :thumbsup:
 

És ráadásul, bitang jól áll neki, amit csinál. :respect:

Kell másfél óra könnyed, izgulós, pörgős kikapcsolódás: a Felhőkarcoló tökéletes választás erre, szvsz. :sör:


Love, Simon – Kszi, Simon


Nincs bajom a melegekről szóló filmekkel, tetszenek az önmarcangoló outcomingolások, és hiszem, hogy két azonos nemű ember között is létezhet szerelem. :thumbsup:

De ez nekem túl szájbarágós volt, túl didaktikus, túl napfényes, túl hurráoptimusta – és mindenki olyan elcseszettül tökéletes volt benne, hogy már én szégyelltem magam. :-///

Simon családja?! A megértő, elfogadó, toleráns, liberális, egymást nagyon szerető és végtelenül támogató emberek boldog közössége…

Huh, oké. Ez egy ilyen család, miért ne. Biztos van ilyen is. Főleg „Ámerikában”, ugye.


Nézzük a barátokat. Megértő, elfogadó, toleráns, megbocsájtó, liberális, egymást nagyon támogató és végtelenül szerető emberek boldog közössége…

Huhhhúúú… Oké. Egy ilyen családból származó fiú nyilvánvalóan a családjához hasonló emberekkel veszi körül magát. Miért is ne?! Teljesen hihető.

Nézzük a suliban a tanárokat. Megértő, elfogadó… huhuhuhúúú…

Oké, nézzük a diákok közösségét! Na majd ott aztán!

Hát, barátaim az Úrban – egy hülye van, de az is bocsánatot kér/kap a végére, és az összes többi diák pedig mind-mind megértő, elfogadó… meg a többi lófütty. :-PPP

A végén meg már azon agyaltam, hogy nem valami ironikus-parodisztikus alkotással volt-e dolgom, csak nem esett le közben a tantusz… :-///

Mert hogy meseszerű, az biztos – a Felhőkarcoló is az, oké.

Mégis, a Felhőkarcoló elfogadható és emészthető volt – a Love, Simon-nál meg végig villogott a fejemben a piros lámpa… :-P :-///

Én elhiszem, hogy az amcsik nagyon szeretnék, ha ilyen lenne náluk mindenki – de ez azért több, mint erős túlzás, azt hiszem.

És igen: én kérek elnézést, hogy nem bírtam megemészteni. :-PPP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése