2017. március 21., kedd

The Great Wall – A Nagy Fal & Assassin’s Creed



Blockbusters! …blockbusters?! :öööö: :izé:

Próbáltam egy kicsit közelebb araszolni a mainstream-hez – de véres orral pattantam vissza róla, mint a törökök Eger várának faláról… :-P ;-)


The Great Wall – A Nagy Fal


Budget: 150 millió – Boxoffice: 329 millió

Ezek nem egy blockbuster számai… Oké, még csak egy hónap telt el a bemutató óta, de Kína önmagában 170 millióval állt csatasorba a kasszáknál, szóval, már nem igazán van tartalék a bevételi fronton… és ez már nem nagyon fog emelkedni. :-/

A boxoffice tényei után nézzük a filmet.

Az első 30 perc engem megvett kilóra. :amazing:

Egy adrenalinpumpa, látványorgia, Ramin Djawadi zenéje, harci dobok… Bakker, én lehidaltam tőle. :sör:


…node aztán. :-///

Sajnos, a bitang jó kezdéstől csak lefelé vitt az út. :-(((

Igazából, mintha nem is lett volna igazi forgatókönyv, csak egy alapötlet: „mi lenne, ha azzal kezdenénk, hogy a Kínai Nagy Falat szörnyek ellen építették volna? fú, mekkora király felütés, nem?!” – aztán a továbbiakról senkinek nem lett volna haloványlagos dunsztja sem: de legalább cserébe előkaptak a fiókból pár jól bevált sablonfordulatot. :-PPP

Különösen a fájdalmasan elhasznált „lődd ki a főszörnyet/vezéranyahajót/a legerősebbet/vagy az öregasszonyt, aki hergeli őket” motívum esett igencsak rosszul a gégornyámnak, amikor letuszkolták rajta. :-PPP

Meg ugye az se nagyon jött be, hogy a második órára valahogy eltűnt a süllyesztőben a Nagy Fal, és egészen máshová helyezték a cselekményt… bonyek. :-PPP


Hja, és könyörgöm, arra adjon már valaki értelmes magyarázatot, hogy ki az a Pedro Pascal és hogyan került ide Matt Damon mellé…?! :-PPP Oké, persze, hogy kínomban rákerestem: sorozatsztár (Red Widow, Game of Thrones, Graceland, The Mentalist, Narcos), de én sosem láttam sehol, szóval, kissé zavart a jelenléte – mert az alakítása nem volt… hogy is mondjam… „átütő”. :-///

Willem Dafoe meg elment a filmbe a markát tartani… Kár, hogy megélhetési színésszé adta le magát, az ő tehetségével. :-((((( (De majd az Assassin’s Creed-ről írt rivjúmban lesz valaki, aki még nálánál is sokkal jobban megdöbbentett… :-OOO )

A nagyon jó kezdés – és az utána szép lassan kimúló film/elsüllyedő hajó igazán csak egy dologra volt jó szerintem: újra eszembe jutott, hogy mekkora elcseszettül hatalmas, feledhetetlen, döbbenetes, fantasztikusan epikus film volt a Red Cliff (2008-2009, természetesen, csakis a vágatlan, 288 perces full verzióról beszélek! az összevissza megcsonkítottat meg ne is emlegessük…).

Lehetett volna jó, igazán film film a Nagy Fal – de nem volt benne annyi… :-///


Assassin’s Creed


Budget: 125 millió – Boxoffice: 241 millió

Ezek meg aztán főleg nem egy blockbuster számai…! :-OOO A bemutató pedig már három hónapja volt, szóval… asszem ennyi. :-/

Nem vagyok egy nagy gémer (kicsi se…), de az Assassin’s Creed játék trailerei mindig is nagyon tetszettek. :sör:

Ezért gondoltam, hogy teszek vele egy próbát.

Noshátugye… :-///

A jelenkorban/modernkorban játszódó részek egy árva ruppót sem értek: de legalább cserébe a film háromnegyede ott játszódott, és rohadtul idegesített. :-OOOOOOO

Marion Cotillard… én nagyon szeret(t)em sok filmjében. De itt legszívesebben kikapartam volna a szemgolyómat _minden egyes_(!) megjelenésénél, annyira irritált. :-OOO

Michael Fassbender pedig régmúlt Assassinnak remek volt – jelenbélinek meg… hát ugye… nem annyira. :-PPP

Jeremy Irons és Michael K. Williams meg elmentek, hogy megkeressék a meleg vízre valót… :-PPP

…de Brendan Gleeson?!?!?!

Emberek! Brendan Gleeson ebben a szaharban…?!?!?! Aprópénzért lement kutyába…?!?! Az ő renoméjával, az ő tehetségével, azzal a rengeteg mindennel, amit már az asztalra tett….?!?!?! El kellett neki mennie ebben a híg… trágyába?!?!?! Pénzért…?!?!?!?!

Ez már a vég, esküszöm…

Végigkínlódtam magam rajta, nem égett ki teljesen a retinám (az agysejtjeim azok pusztultak azért szép számmal… :-PPP), szóval, élből nem taposnám 5/10-nél lejjebb – de Brendan Gleesonért akkor is kiállok, ha ő már nem áll ki magáért, és a megalázásáért jár a büntetőpont, szóval a verdiktem: 2/10.
:suxxx:

„Blockbuster”, „kasszasiker”… ?! A francokat, azt… :-PPP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése