2016. szeptember 16., péntek

Now You See Me 2. – Szemfényvesztők 2. & Bastille Day & The Trust



Ez egyelőre nem az én hónapom. :-///

Szerettem volna úgy kezdeni, hogy átnyújtok nektek egy csokor virágot… de amit adhatok, még kórónak is rossz. :-PPP

Inkább azt mondom, hogy olyan lesz ez a rivjú, mintha szólnék nektek, hogy a lábatok előtt van három kutyagumi, vigyázzatok, ne lépjetek bele... :-///


Now You See Me 2. – Szemfényvesztők 2.


Talán emlékeztetnem sem kell benneteket, hogy mennyire tetszett az első rész – még a 2013-as év legjobbjai közé is beemeltem. :sör:

…és nagyon vártam a másodikat.

De nagyon pofára estem. :-(((

Ahol az első rész (az „easter egg” után) véget ért, az engem felcsigázott, és lelkesített: „mi lesz majd még itt!” – gondoltam.

…erre a második rész tök máshol és máshogy veszi fel a szálat, mintha az első rész remek plusz jelenete nem is történt volna meg. :-PPP :-OOO

Újrahasznosított szereplők: mindenki(!!!) visszatér az első részből, csak Isla Fishert váltották le Lizzy Caplannal – ami meg inkább kárára vált a filmnek, mint előnyére, azt hiszem… :-PPP

És mit teszünk akkor, ha nincs semmi ötletünk a történethez?! Legyen valakinek az ikertestvére! Hogy ez mekkora atomállat, nem?!
Nem. :-PPPP

Húsklopfolóval kiegyengetett történet: az első részben kialakult viszonyok csűrődtek-csavarodtak, némelyik pont az ellentettjébe fordult – és nem, ez nem szolgált az alkotás előnyére… :-PPP

A bűvészkedős/átverő trükkök 100x jobbak voltak az első részben, illetve abban legalább 3x annyi volt, mint a másodikban – egy bűvészekről szóló filmben, ez aligha nevezhető „jó pontnak”… :-PPP

Daniel Radcliffe, mint „főellenség” legalábbis kínos volt :-P, a „The Eye” misztikuma elkopott, és elcséplődött, ledegradálódott :-P – Makaó meg, mint helyszín, úgy kellett a filmbe, mint a hasraesés… :-PPP

Persze, már az is sok mindent elárul abban a kérdésben, hogy minek ide Makaó, hogy a főszereplőkkel került plakátra – sőt, a kép előtérbe! lásd fent! – az a Jay Chou, akinek szerintem bőven van vagy három mondata az egész filmben... :-PPP Hát igen, ilyen az, amikor be kell nyal... izé... ki kell nyílni Kína, az egyik legnagyobb bevételi forrás felé, mint ahogy azt derék Transformers-sagánk is bölcsen meglépte. :-PPP :sux: :thumbsdown:

Szerencsére, ez csak jót tett a mozinak. :nem: :not: :-PPP

A film végi jelenet meg, amikor a Temze vizén „állva” a Lovasok elmagyarázzák az egész világnak a trükkjeiket… hááát… amolyan hatásvadász, felesleges, szájbarágós hülyeség lett, ami az első részben nem volt a Lovasok sajátja. :-PPP

Az első részt Ed Solomon, Boaz Yakin, Edward Ricourt írták a másodikat Ed Solomon, és Peter Chiarelli – a minőségen (vagy annak hiányán… :-P ) ez meg is látszik. :thumbsdown:

Úgy látszik, nem Ed Solomon hozta az első részbe a jó ötleteket… :-PPP

Nagyon nagy csalódás. Kár érte. :-(((


Bastille Day


…gondolkoztam, de nem.

Nem fogok erről az akármiről hosszabban értekezni. :-PPP

Újabb taggal bővült az „ezt meg minek kellett leforgatni?” filmek nem annyira elit klubja. :-P

Most a rendőrség (FBI, CIA, MTK, BMW, Velorex) munkáját egy zsebtolvaj segítette! Nahát! :eeekkk:

A következő hasonló filmben egy illegális csigagyűjtő társul majd a TEK főnyomozójával az is nagyon izgalmas lesz… :-PPPP

Igazi semmirekellő életrabló. :thumbsdown:


The Trust


Egyszerűen, tartanom kellene magam ahhoz, amit anno megfogadtam, miszerint, hogy a 8 milliméter, azaz 1999 utáni Nicholas Cage filmeket messzire elkerülöm. :-///

Azt hittem, hogy talán így, Elijah Wood társaságában mégis összehoznak valamit. Már úgy értem, hogy valami _jót_. :-PPP

Mert „valamit” azt összehoztak – de abban nincs semmi jó. :-///

De legalább van benne következetesség és kontinuitás: szerencsétlenek szerencsétlenkedéséről összeszerencsétlenkedtek egy filmet. Nagy élmény. :-PPP

Kerüljétek, nagy ívben. :-PPP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése