2015. január 1., csütörtök

2014 legemlékezetesebb filmélményei...

Itt az új év, itt az ideje a számvetésnek...
:pezsgő:

Nos, kissé zűrös... karcos... döcögős volt idén tavaly az életem. Túl sok dolog jött össze, és kevéssé bírtam a nyomást... És kevesebb filmet is néztem - blogolni meg még kevésbé volt kedvem.
(Csak most konstatáltam én magam is: 2012-ben 180 blogbejegyzésem volt - 2014-ben pedig csak 80...)

De azért lássunk egy gyors számvetést. Mire klikkoltak a látogatók minálunk?

New Kids Turbo - 290 klikk (van ott egy kép ;-)... tuti, hogy az vonzotta be a nézőket, nem pedig a rivjúm... :-P ;-) )

300: Rise of an Empire - 82 látogató

Gold Rush s04 & True Detective s01e01 közös bejegyzés - 72 találat (itt sincsenek kétségeim afelől, hogy inkább a True Detective volt itt a hívószó...)

Szóval, nem csak én "hanyagoltam el" a blogot, de a látogatók is. :-P ;-) De ez már csak így van. :sör:

Hát akkor jövök a farbával: mik is voltak 2014-ben a kedvenceim. (Szokásos, tudjátok: csak egy-egy link minden filmhez. :sör: )


Filmek:

Lone Survivor



The Book Thief



Searching for Sugar Man



Szerelempatak



Snowpiercer



Mai wei



How To Train Your Dragon 2.



Short Term 12



X-Men: Days of Future Past



The Grand Budapest Hotel



Edge of Tomorrow



Guardians of the Galaxy



The Fault in Our Stars



Кругови - Circles



Hercules



These Final Hours



The Hobbit: The Battle of the Five Armies



Nebraska




Sorozatok:

Brooklyn 99 s01



The Red Road s01



My Mad Fat Diary s02



Silicon Valley s01




Anime sorozat:

 Attack on Titan s01




Dokureality:

Gold Rush s04




Hát, ennyi.

BUÉK
:sör:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése