2014. június 10., kedd

Silicon Valley – Szilicium-völgy s01




Nem olyan jó, mint a TBBT, vagy az Entourage – de mindkettőből van benne, és határozottan szerethető! :sör: :-)))

Részről-részre egyre jobban vonódtam be a sorozatba, egyre jobban megszerettem a karaktereket, egyre jobban és egyre nagyobbakat tudtam röhögni a poénokon :-DDD és egyre jobban szorítottam a Pied Piper kis csapatáért. :fingerscross:


És az valami döbbenet, hogy milyen/mennyire remek és egyedi benne _kivétel_ _nélkül_ _minden_ _egyes_ _karakter_. :respect: :sör:

Így tényleg érthető megint a hasonlóság a TBBT-vel, és az Entourage-zsal, mert ott is ez a helyzet. :thumbsup:

Oké, elsőre nem kedveltem mindenkit… de részről-részre oszlott a… hm… „tartózkodásom”, míg a végére teljesen a szívembe zártam az összes szereplőt. :bighug: :-)

Éppen ezért érintett nagyon fájdalmasan az, amikor a sorozatnak utána olvasva megtudtam, hogy a Peter Gregoryt eszméletlenül jól megformáló Christopher Evan Welch tavaly év végén (bizonyos források szerint szinte a sorozat forgatása közben…) tragikus hirtelenséggel elhunyt. :rip:


Pedig a sorozat legjobb jelenetei közül nagyon sok tartozik hozzá: például a Burger King-es szendvics-elemzős  jelenet :-))) 


...vagy az, amikor az étteremben találkoztak Gavin Belsont alakító Matt Ross-szal: és ha egyedül maradok, akkor is azt fogom mondani, hogy Matt Ross azért vigyorgott a párbeszédük alatt annyira, már-már elröhintve magát, mert Christopher Evan Welch olyan jól hozta a zavart/zavarodott, fóbiás ellenlábasát, hogy majdnem szétröhögte a jelenetet miatta. :-DDD

És talán mondanom sem kell, de Matt Ross is nagyon jól hozta a rábízott figurát. :sör:

A srácok pedig… hát igen: csupa telitalálat. :sör:

 
Richard, a félszeg zseni – Thomas Middleditch.

Gilfoyle, a kanadai sátánista :-) – Martin Starr.

Dinesh, az entellektüel pakisztáni – Kumail Nanjiani.

Erlich, az önjelölt, ütődött vezér – T.J. Miller.

Big Head, az „ellenségnél” dolgozó jóbarát – Josh Brener.

Jared, az eminens pedálgép – Zach Woods.

Zseniálisak egytől-egyig. :sör:

Annyi poént tudnék idézni, külön-külön valamennyiükhöz, hogy… inkább hozzá se kezdek. ;-) :-)


Azt mondom, hogy érdemes belecsapni ebbe a szériába: lehet, hogy nem ránt be annyira mindenkit, mint engem – de ha bejön, akkor egy igazán remek élménnyel lesztek gazdagabbak. :sör:

Én nagyon várom (majd, 2015-ben…) a második évadot.

…és nagyon fog hiányozni Christopher Evan Welch. :respect:




Befejeztük a Sirens évadot is – de nálam teljesen elnyomta a Silicon Valley-élmény. :-S

(Nem akarok, és nem is éri meg még pár soros évadzáró rivjút írni Sirens-ről... :-/)

Hogy érzékeltessem a különbséget: elnézegetem majd a Sirens második évadát is, ha jön – de a Silicon Valley-ét kifejezetten várom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése