2024. április 7., vasárnap

3 Body Problem – A 3-test-probléma s01

Tiszta szívemből gyűlölöm David Benioff-ot és D.B. Weiss-t. Két nagyképű, arrogáns seggfej, akik azt hiszik, hogy jobbak bármelyik írónál – és pofátlanul vették a bátorságot ahhoz, hogy _„befejezzék”_ George R.R. Martin _helyett_ a Trónok Harcát. Undorodom az arcátlanságuktól és taszító beképzeltségüktől. :thumbsdown:

Ezért nem akartam bele se kezdeni a „3 Body Problem”-be, mert ehhez is közük van, és feltételeztem, hogy itt is bőven át/újraírták az alapanyagot, mert ők olyan kurva okosak, és mindent jobban tudnak mindenkinél/bárkinél. :-PPP

Igazából, emiatt nem is tudok túlságosan lelkesedni – főleg azért, mert a sorozat végén utánaolvastam, hogy miről is szól az eredeti regény: és akkor nyilvánvalóvá vált az, amit addig csak joggal feltételeztem – miszerint brutálisan átírták és beleírtak az eredeti alapanyagba… :thumbsdown:

Ennyire nem lehet beképzelt faxfej ez a két senkiházi tróger: hogy zseniális fantasy írót és egy Hugo-díjas sci-fi írót is megalázzanak az ergya, szarházi troll belefirkálásukkal. :-PPP

Valójában… emiatt már úgy érzem, szégyellnem kell magam: mert… tetszett, amit láttam.

Nem, nem is akarom dicsérni a sorozatot: azt is fizikai fájdalom beismerni, hogy tetszett. És hogy szívesen néztem részről-részre.

Próbálom azt mondani magamnak, hogy ami tetszett benne, azt nem ezek ketten, hanem a zseniális Cixin Liu írta...

...de sajnos (utólag utánaolvasva kiderült számomra, hogy) ez nem teljesen így van…

Beszélek talán másról, mert megőrjít ez a feszítő kettősség…

Eiza González (Auggie) olyan gyönyörű, hogy… amikor láttam, mindig elakadt a lélegzetem…


Alex Sharp (Will) minden egyes jelenetét, pillanatát imádtam… (ha nem hozzátok vissza: dögöljetek meg, Benioff&Weiss…)

Benedict Wong (Da Shi) – a Legjobb volt, mind között. :respect: :leborul:

És a legjobb, leghumorosabb jelenetek is mind hozzá kötődnek – pedig nem sok humorban dúskálunk…

Durand: Who do you work for?
Da Shi: Used to be MI5. Then it was SIA. Now it's PDF. No, that's not right. PDA? P… It's just letters…
Durand: What is your job?
Da Shi: Protecting you.
Kent: Mr. Durand, glad to see you on your feet again. How're you feeling?
Durand: What is your job?
Kent: I'm your day-to-day liaison with the Planetary Defense Council.
Da Shi: PDC!

:-)))

Wade: You're gonna be handcuffed to that kid for the rest of your life. You okay with that?
Da Shi: Do I have a choice?
Wade: No.
Da Shi: Then I'm okay with it.

:-)))

Az ötödik rész, „Judgement Day” pedig simán 10/10-es volt…

…mégis, a hatodik és a hetedik epizódok Will-es részei voltak azok, amik a legjobban a szívembe hasítottak…

Végtelenül elkeserítő számomra, hogy… nézném a folytatást.

B&W: rot in hell… :-PPP

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése