2017. január 24., kedd

No Offence – Manchester sötét oldalán s01



Komolyan mondom, esténként ágyba ájulok, olyan fáradt vagyok az új házban – és ez nagyrészt a vegyes tüzelésű kazánnak köszönhető: amire ha nem rakok 2-2,5 óránként, akkor szépen kialszik  tűz, hajnalra-reggelre meg lesz (lenne) vagy 18 fok idebent. :-OOO

Visszasírom a cirkogejzíres-termosztátos veresi házunkat, ahol alsó hangon volt _folyamatosan_(!) 21-22 fok… :-///

Mindegy, ez van: mi választottuk, nem kényszerített senki. :-P :-/

Szóval, emiatt a folytonos favágástól és tűzrakási-ügyelettől nem pörgött mostanság az ujjam a klaviatúrán, pedig azért megnéztem pár filmet – de most igyekszem bepótolni az elmaradást. :sör:


Egy marha jó sorival zártam a tavalyi évet – és nyitottam az ideit. Mert még Karácsony táján kezdtünk bele, és szilveszter után végeztünk vele.

Én még ilyen remek(!) _csajos_ sorozatot az életbe’ nem láttam. Pedig kerülöm is az ilyeneket, mint az üveges a jégpályát :-P, de néha a családi béke kedvéért bele kellett néznem párba… és általában általános testi gyengeség lett úrrá rajtam mindegyik után. Vagy egyenesen sugárban hánytam, máskor konkrétan kitört a frász tőlük… :-P

Ám a No Offence csajai kilóra megvettek az első pillanattól kezdve. :thumbsup:

A férfi „lelkemnek” ;-) :-P mindig nagy öröm, amikor gyönyörű csajok vannak a vásznon/képernyőn, szóval, az nem nagy kunszt – ám az, hogy meg is _szeressem_ mindegyiket, és szorítsak értük, az viszont igenis nagyon nagy szó. És ezt tudta hozni a No Offence. :respect:


 Elaine Cassidy, Joanna Scanlan, Alexandra Roach

Itt a férfi _mellékszereplők_ csak asszisztáltak és végszavaztak a csajoknak, de vesszek meg, hogy simán így volt tökéletes az egész. :sör:

De egyébként egyáltalán nem csak egy „eyecandy”-fesztivál a sori, sőt, olyan ocsmány sorozatgyilkos utáni nyomozás van benne a főszálon, hogy csak ijedten/meglepetten pislogtam olykor…

A brutál nyomozásos főszál mellett mindig voltak „napi” ügyek, és emiatt sokáig ingadozott/libikókázott a sorozat a „poénos rendőrös, de azért komoly is”-kategória határán, ám a végén egyértelműen a kemény vonal mellett tette le a névjegyét: és ezzel csak jobb és erősebb lett. :respect:

A befejezés meg… Egy „tanult” filmrajongó-társam szokta volt mondani: „olyan a vége, hogy besza-behu, bonyek!”, én meg sokáig röhögtem ezen a kifejezésen (jobbára befelé… ;-) ), mert azt mondtam: „óóó, haver… azért ez… erős túlzás, valljuk be”.

Erre itt, a No Offence vége: tényleg „besza-behu” volt, Testvéreim az Úrban. :sör:

Döbbenetesen jó kis sorozat volt a No Offence: van második évad is, azt még nem próbáltam be – de Katicám (pedig azóta sorra vettünk/bepróbáltunk pár sorozatot…) mindig azt mondja: „az angol rendőrcsajos sorozat, az volt a legjobb, miért nem azt nézzük tovább?!”.

És vesszek meg, ha nincs igaza. :sör:


  Saira Choudry



Charlie May-Clark


Csak érdekességképpen – sorozatok, amiket kaszáltam: Halfworlds (1 rész után), The OA (2 rész után), Flowers (2 rész után), 3% (4 rész után).

Amiket jelenleg nézek: Trollhunters, Taboo + Lethal Weapon, Bull

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése